APA سروے کیا ظاہر کرتا ہے۔

سروے کے مطابق، تقریباً 5 میں سے 1 کارکن (18٪) نے اپنے کام کی جگہ کو کسی حد تک یا بہت زہریلا قرار دیا۔

اسٹول نے نوٹ کیا کہ دستی مزدوری کرنے والوں میں فیصد نمایاں طور پر زیادہ ہے (22%)، ان لوگوں کے مقابلے میں جو دفتری کام کرتے ہیں (15%)۔

نتائج یہ بھی بتاتے ہیں کہ جواب دہندگان میں سے ایک تہائی نے گزشتہ سال کام پر جسمانی تشدد، زبانی بدسلوکی، یا ہراساں کیے جانے کا تجربہ کیا تھا۔

اس کے علاوہ، ملازمین کی سرگرمیوں کو ٹریک کرنے کا رجحان رکھنے والی کمپنیوں کو سروے میں ایک ابھرتے ہوئے عنصر کے طور پر نمایاں کیا گیا۔ جن جواب دہندگان کی کام پر نگرانی کی گئی ان کے کام کے ماحول کی اطلاع دینے کے امکان سے دوگنا ان کی ذہنی صحت پر منفی اثر پڑا۔

"زیادہ حیران کن نتائج میں سے ایک یہ تھا کہ نصف سے زیادہ [53%] جواب دہندگان نے رپورٹ کیا کہ ان کا آجر کمپیوٹر، سافٹ ویئر، کیمروں، بارکوڈ اسکینرز، یا دیگر ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ان کی نگرانی کرتا ہے،" اسٹول نے کہا، انہوں نے مزید کہا کہ اصل تعداد ہو سکتی ہے۔ اعلی "باقی 47٪ میں وہ لوگ شامل ہیں جو نہیں جانتے کہ ان کی نگرانی کی جارہی ہے یا نہیں۔"

ملازمین آجر سے کیا چاہتے ہیں۔

کچھ آجروں نے کارکنوں کی فلاح و بہبود پر وبائی امراض کے اثرات کو تسلیم کیا ہے اور اپنے عملے کو بہتر ذہنی صحت کی مدد کی پیشکش شروع کردی ہے۔ اے پی اے کے سروے کے مطابق، ایک تہائی کارکنوں نے کہا کہ جب سے وبائی بیماری شروع ہوئی ہے ان کی کمپنی کے ذہنی صحت کے اقدامات میں بہتری آئی ہے۔

"ہمارے سروے کے جواب دہندگان میں سے 71٪ نے کہا کہ وہ سمجھتے ہیں کہ ان کا آجر ملازمین کی ذہنی صحت کے بارے میں ماضی کی نسبت اب زیادہ فکر مند ہے،" اسٹول نے کہا۔ "یہ اچھی خبر ہے۔"

دماغی صحت کی معاونت کے علاوہ، سروے سے پتہ چلتا ہے کہ ملازمین یہ بھی دیکھنا چاہیں گے:

  • زیادہ لچکدار کام کے اوقات (41%)
  • ایک ثقافت جو ادا شدہ وقت کا احترام کرتی ہے (34٪)
  • دور سے کام کرنے کی صلاحیت (33٪)
  • 4 دن کا کام کا ہفتہ (31%)

جواب دہندگان کی ایک بڑی اکثریت (95%) ذہنی صحت کو بہتر بنانے کے لیے ایسے اقدامات کو مؤثر سمجھتے ہیں۔

تناؤ - دماغی صحت کے سب سے عام خدشات میں سے ایک - صحت مندی کو نمایاں طور پر متاثر کرسکتا ہے۔

مائنڈ پاتھ ہیلتھ کے لائسنس یافتہ پروفیشنل کونسلر، پی ایچ ڈی، تائیش میلون نے کہا، "مجموعی طور پر تندرستی حاصل کرنے کے لیے دماغی صحت کو ایک ترجیح ہونی چاہیے۔ "یہ بتاتا ہے کہ ہم اپنی زندگی کے ایک بڑے حصے کا تجربہ کیسے کرتے ہیں۔"

تناؤ کی جسمانی علامات میں شامل ہوسکتا ہے:

  • سر درد
  • معدے کے مسائل
  • نیند کی خرابی
  • بلند فشار خون

Rachel Cavallaro ، PsyD، بوسٹن میں Thriveworks کے ساتھ لائسنس یافتہ ماہر نفسیات کے مطابق ، تناؤ کچھ افراد کو بیمار ہونے کا زیادہ خطرہ بھی بنا سکتا ہے، جس کی وجہ سے غیر حاضری میں اضافہ ہوتا ہے۔

Cavallaro نے نوٹ کیا کہ ذہنی صحت پر تناؤ کے اثرات بہت زیادہ ہیں اور ان میں شامل ہو سکتے ہیں:

  • بے چینی
  • ذہنی دباؤ
  • مادہ کے استعمال میں اضافہ

Cavallaro نے کہا، "ملازمین غیر محرک محسوس کر سکتے ہیں، زیادہ شکایت کر سکتے ہیں، حادثات کی شرح میں اضافہ کر سکتے ہیں، چھوڑنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں، اور مجموعی طور پر کم حوصلے کا احساس رکھتے ہیں،" Cavallaro نے کہا۔

"کام کی جگہ پر چیلنجز بروقت اور وقت کی پابندی، فیصلہ کرنے کی صلاحیت میں کمی، کمزور ارتکاز، نامناسب رویے یا غصہ، اور مزاج، چڑچڑاپن، اور سماجی انحطاط کی وجہ سے دوسروں کے ساتھ خراب تعلقات کے مسائل کا باعث بن سکتے ہیں۔"

دماغی صحت کی معاونت اور کام کے لچکدار اوقات کام کی جگہ کی ثقافت میں کچھ بہتری پیش کر سکتے ہیں۔ یہاں کچھ دیگر حکمت عملی ہیں جو آجر ملازمین کی فلاح و بہبود کو ترجیح دینے کے لیے نافذ کر سکتے ہیں۔

شفافیت اور کھلے مکالمے کو ترجیح دیں۔

اسٹول نے نوٹ کیا کہ سروے کے تقریباً نصف جواب دہندگان (46%) نے اس بارے میں تشویش کا اظہار کیا کہ اگر وہ اپنے آجر کو دماغی صحت کی حالت کے بارے میں بتائیں تو کیا ہوگا۔ وہ فکر مند تھے کہ کیا یہ بدنامی کی وجہ سے کام کی جگہ پر ان کے کھڑے ہونے پر منفی اثر ڈالے گا۔

اسٹول نے کہا کہ "جبکہ بہت سے آجر ملازمین کی ذہنی صحت پر زیادہ زور دینے کے لیے صحیح سمت میں آگے بڑھ رہے ہیں، ہمیں ذہنی صحت سے متعلق گفتگو کو معمول پر لانے کے لیے ابھی بھی بہت کچھ کرنے کی ضرورت ہے۔"

Cavallaro نے مزید کہا کہ مینیجرز ملازمین کے لیے ایک محفوظ اور کھلا مکالمہ بنا کر خوف اور بدنامی کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں تاکہ ضرورت پڑنے پر ان کی ذہنی صحت کے مسائل پر تبادلہ خیال کیا جا سکے۔

"شفافیت، کھلے دروازے کی پالیسیاں، اور آراء فراہم کرنا اہم ہیں،" Cavallaro نے کہا، انہوں نے مزید کہا کہ شکریہ ادا کرنا بھی اہم ہے۔ "ملازمین کے جانے کی ایک اہم وجہ یہ ہے کہ وہ اپنے مینیجر کی طرف سے تعریف نہیں کرتے۔"

کام کے بوجھ کے بارے میں باقاعدگی سے چیک ان کی میزبانی کریں۔

ضرورت سے زیادہ کام کا بوجھ لامحالہ تناؤ میں حصہ ڈالتا ہے۔ اصل میں،عالمی ادارہ صحت (WHO)
قابل اعتماد ذریعہ
رپورٹ کے مطابق جو لوگ ہفتے میں 55 گھنٹے یا اس سے زیادہ کام کرتے ہیں ان میں فالج یا دل کی بیماری کا امکان 35 فیصد تک زیادہ ہوتا ہے۔

میلون نے کہا، "ہماری تیز رفتار، طلب اور رسد، مقدار سے زیادہ معیار کے کلچر میں، ملازمین کے لیے دباؤ محسوس کرنا اور اپنے کام کے استحکام کے لیے خود کو اس سے زیادہ پھیلانا ایک عام بات ہے،" میلون نے کہا۔

کام کے بوجھ سے متعلقہ تناؤ کو کم کرنے میں مدد کرنے کے لیے، آجر اور مینیجر باقاعدگی سے ملازمین سے رابطہ کر سکتے ہیں اور پوچھ سکتے ہیں کہ وہ ان کی مدد کیسے کر سکتے ہیں۔

اوپر سے نیچے تک تنوع کو بہتر بنائیں

APA سروے اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ جواب دہندگان جو معذوری کے ساتھ رہتے ہیں، سیاہ فام ہیں، یا LGBTQ+ کے طور پر شناخت کرتے ہیں جنہوں نے کام کی جگہ پر امتیازی سلوک کی اعلی شرح کی اطلاع دی۔

سٹول نے کہا، "جب تک امتیازی سلوک کو مکمل طور پر حل نہیں کیا جاتا ہے، کچھ گروہ کام سے متعلق ذہنی صحت کے مسائل سے غیر متناسب طور پر نقصان اٹھاتے رہیں گے۔"

اس طرح کے خدشات کو دور کرنے کے لیے، قائدانہ کردار میں افراد کو پہل کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ میلون نے کہا، "وہ لوگ جو اختیارات کے عہدوں پر ہیں وہ صحت مند تعاون کی ثقافت کی تخلیق اور حوصلہ افزائی کرنے میں مدد کر سکتے ہیں، جو اختلافات کو قبول کرتا ہے اور ان کا احترام کرتا ہے۔"

اس مقصد کے لیے، سروے اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ خواتین کے ساتھ کام کرنے کی جگہیں، رنگین افراد، یا LGBTQ+ افراد جو اعلیٰ قیادت کے عہدوں پر ہیں وہ بہتر مساوات، تنوع، اور شمولیت کی پالیسیوں سے وابستہ ہیں۔

اے پی اے سروے میں بدلتی ہوئی امریکی افرادی قوت کی تصویر پیش کی گئی ہے جو کام پر ذہنی صحت کی مدد میں بہتری کی خواہش رکھتی ہے۔

اگرچہ وبائی بیماری نے کارکنوں میں خاص طور پر پسماندہ کمیونٹیز میں تناؤ کو بڑھا دیا ہے، اس نے آجروں کو ملازمین کی فلاح و بہبود کو ترجیح دینے کے لیے کارروائی کرنے کا موقع بھی فراہم کیا۔

شفافیت، قابل انتظام کام کا بوجھ اور توقعات، اور بہتر تنوع کچھ ایسے طریقے ہیں جن سے آجر قیادت کی سطح پر اپنے ملازمین کی ذہنی صحت کی حمایت کر سکتے ہیں۔ ملازمین کام کی جگہ سے باہر اپنی ذہنی تندرستی کو ترجیح دینے سے بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔